Infrastruktura

Infrastruktura

  Izgradnja graničnog prijelaza Metković

Izgradnja graničnog prijelaza Metković je jedan od projekata u sklopu pripreme Republike Hrvatske za uvođenje Schengenskog režima. Na ovom projektu tvrtka Investinženjering d.o.o. je pružala usluge stručnog nadzora, konzultantske usluge FIDIC inženjera, te nadzor nad primjenom Akcijskog plana za zaštitu okoliša i društvene zajednice.
Izgradnja graničnog prijelaza je financirana zajmom Europske investicijske banke – EIB i Europske banke za obnovu i razvoj – EBRD koje su uvjetovale strogo poštivanje propisa u pogledu zaštite okoliša i društvene zajednice u procesu izgradnje prijelaza. 
Granični prijelaz Metković pripada tzv. inspekcijskim graničnim prijelazima zvanim i BIP prijelazima (Border Inspection Posts) kakvih će na kopnenim granicama biti samo četiri. Uz Metković to su Karasovići, Nova Gradiška i Bajakovo. 
Granični prijelaz Metković je ujedno i dio Pan-Europskog koridora 5c na granici Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine, a nalazi se na autocesti A10 koja će po dovršetku biti najkraća dionica autoceste u Hrvatskoj. 
Granični prijelaz je pušten u promet 1.7.2013. pod nazivom granični prijelaz Nova Sela. 
 

Infrastruktura

Izgradnja graničnog prijelaza Metković

  • Usluge

    Stručni nadzor nad izgradnjom, konzulting (FIDIC inženjer) i nadzor nad primjenom Akcijskog plana za zaštitu okoliša i društvene zajednice (ESAP)
  • Veličina projekta

    Prometne površine – 1,3 km Vodoopskrba – 6,2 km Elektroenergetsko napajanje – 1,0 km
  • Vrijednost projekta

    32.6 milijuna kn
  • Trajanje projekta

    2011 - 2013
  • Naručitelj

    Hrvatske Autoceste d.o.o.